måndag 28 september 2015

Hård intervallträning i Göteborg

 
Idag blev det "after work" på en härlig hinderbana ute vid St Jörgen Park Resort Göteborg. Det var en fantastiskt krävande bana för min del med mycket "överkropp" och de muskelgrupperna behöver skärpas upp något... För någon vecka sedan var vi i Borås och sprang en bana där också men den var mer traditionell med hinder inspirerade av gamla militär hinderbanor, här i Göte var det mer åt Ninja och Toughest hållet. Det passade min kollega Daniel som handen i handsken som bara for över  hinderna och precis som jag också hade önskat att jag kunde... Tusan vad snabb han var..

12 meter armgång kräver sina biceps...




Min specialitet, Ninjahopp över plank. Här krävs en hel del mod och spänst i benen.... NOT!
 
Traditionell däcklöpning, en helt klart underskattad träningsform..
 

Ägaren till denna flaska har varit runt på en och annat tävling i år...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar