fredag 7 augusti 2015

Dagens första pass....

 
 När jag var på väg hem från Stockholm igår med bilen ringde Martin och undrade om det var läge för ett morgonpass, först var jag lite tveksam eftersom jag redan hade bokat in ett kvällspass men efter lite att erbjudandet hade sjunkit in så fanns det ingen tvekan. Vi brukar ju säga att ett förlorat träningspass kan man aldrig ta igen. Kvart över sex och efter en kopp kaffe i klubbstugan rullade vi ut på en tvåtimmarsrunda upp mot Klinten.
 
 Lite teknikträning.. vi har våra "personliga passager" som kan vara lite knixiga att klara av. Här nöter Martin på sin uppe på Klinten och jag kommer tjuvträna på min lite längre fram..... 50 % teknik och 50% mental inställning.
 


Efter kvällens pass är det dags för möte med "MTB gruppen" i klubbstugan så vi hade lite att snacka ihop oss inför kvällen. Bättre "möteslokal" än en glänta uppe på Klinten klockan sju en morgon i augusti finns nog inte.. Vi får se vad som trillar ut efter kvällens mtb möte.

 
På väg upp mot The Logde, sen snabbt grusvägsrull mot klubbstugan för att hinna till jobb i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar