torsdag 28 februari 2013

Ny svensk MTB tidning - Den väcker en längtan till norska vildmarken.

Så har den äntligen kommit, en renodlad svensk mtb tidning!
Den har legat på jobb några veckor men det är först nu som jag har fått möjligheten att låna hem den under helgen. När jag varit förbi jobb har jag sneglat på den och bläddrat som hastigast och varje gång har den väckt mitt intresse. Nu när jag kom och kikade lite närmare i tidningen upptäckte jag att där var ett långt reportage om Off Road Finnmark. Det får bli helgläsningen.
(Har du möjlighet att komma över ett ex så har du säkert många timmars härlig läsning framför dig.)
Vi i teamet har löst pratat om att återvända till Norge och Off Road Finnmark under 2014 för att uppleva loppet igen, fast först ska vi köra årets utmaning i Tyskland.....




Alla bilder är från MTB Sweden  Magazine nr 1 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar