söndag 12 augusti 2012

En härlig dag på jobb!

 Igår var det så dags för årets upplaga av Cykelvasan, allt var perfekt med bra väder, torra stigar och uppladdningen under veckan hade varit "enligt plan" (Henrik och jag hade kört King of the Hill några gånger...)
Här är mina arbetskamrater för dagen som skulle köra som farthållare och "service åkare" till andra TREK cyklister under Vasan
 Veckan har varit extra kul eftersom Henrik har varit med som "pryo" och hjälpt oss uppe i Sälen.
Bara några dagar innan vi skulle upp berättade jag att han var anmäld till " Långa Vasan" Han antog utmaningen och jag såg bara ryggen på honom efter start, här står han och väntar in mig i depå innan han sticker iväg igen. Han precis fråga hur läget var och fick samma svar som alltid. "-Bara bra"
Benny står och njuter i solen efter att ha konstaterat att fyra timmars-gruppen låg 10 minuter före schemat.....
Cykelgympa efter målgång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar