lördag 2 februari 2013

Grabbrunda på två hjul.

Johan ute på premiärtur på Fuel Ex 8:an som ha "delar" med Annika
 Nu i eftermiddags stack Johan, Henrik, Oskar och Marcus ut på en runda i skogen medan Annika och jag tog en behaglig skogspromenad. (Jag behövde det efter Martins och mitt" Morgonpass")
Under eftermiddagen kämpade solen sig fram och spred härligt ljus och gav en försmak av att vi går mot dagar som blir längre och längre. Fåglarna hade redan börjat öva på sina vårsånger.
I går kväll när jag var ute och tog en löprunda i Skrylleskogen hörde jag ett säkert "vår/vinter-tecken" nämligen en Kattuggla som markerade revir och lockade på tilltänkt partner.
Vill ni fördjupa er i Kattugglans läte så klicka här: http://www.youtube.com/watch?v=3YQltrSj9sg

 Grabbarna på rull precis nedanför Mördarebacken, de hade åkt vår nya slinga så de slapp grusvägen...
Annika i solskenet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar