torsdag 27 december 2012

Först inne sen helt ute....

 Vilken härlig dag, regn under förmiddagen så det blev perfekt att slita lite i vikterna ute på Skryllegården. Fördjupade mig även i stretchingens ädla konst eftersom jag har fått påbackning av min massör, måste bli bättre på att stretcha efter passen.
Bestämde ganska sent i eftermiddags att det nog även fick bli ett löppass, men i stället för att springa i hemmaskogen tog jag mig ut till Genarp. Tog rundan från fotbollsplanen, längs ån bort mot Skottlandstigen och sen på Unos runda. Dryga milen i ett lugnt och behagligt tempo, månen gav ett härligt ljus så det blev någon konstpaus för att fotografera.
Det var ganska blött ute efter dagens regn men skulle tro att det kommer torka upp ganska snabbt för i morgon ska vi försöka få med oss Henrik och Marcus ut på en cykelrunda i skogen. Ska bli kul om grabbarna hakar på.

2 kommentarer:

  1. Egentid när Martin firar Hjul....

    SvaraRadera
  2. Helt klart egentid men framför allt grym kvalitetstid, fast jag tror Martin hade det på IKEA också.....

    SvaraRadera